Veebipoe müügitingimused 

1. Müügitingimused

1.1. Veebipoe www.alldesign.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Osta Targalt (registrikood 11485851), asukohaga Uus 10-3, Tallinn 10111 Eesti.

1.2. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel, mida reguleerib Eesti Vabariigi seadusandlus.

1.3. Veebipoe omanikul on õigus ühepoolselt muuta ja parandada müügitingimusi Veebipoes. Kliendi jaoks kehtivad müügitingimused ostuhetke ajal, millal Kliendil tuleb nendega tutvuda ja nõustuda. Enne Müügitingimustega nõustumist võib Klient salvestada või printida Müügitingimused.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.2. Veebipoe omanikul on õigus hindu ühepoolselt muuta, muutes uued hinnad Veebipoes kättesaadavaks.

2.3. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimise hetkel.

2.4. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse soodustus pärast sooduskoodi sisestamist ja aktiveerimist ostukorvis. 

2.5. Tooted, soodustused ja hinnad võivad erineda Veebipoe omaniku filiaalide toodetest, soodustustest ja hindadest.

2.6. Toodete informatsioon on olemas Veebipoes toodete lehel.

2.7.  Veebipoe omanik annab endast parima, et kuvatud kaup oleks saadaval, kuid erakordsetel juhtudel, mil vead võivad laoseisudel tekkida, asendab Veebipoe omanik tellitud toote teise tootega, mille hind on algse tootega sama Kliendi nõusolekul või maksab raha tagasi (k.a saatmiskulud) esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul pärast Kliendiga suhtlemist.

2.8. Fotod, mida kasutatakse toodete näitamiseks on informatiivse väärtusega. Veebipoe omanik peab kindlustama, et tooted oleksid Kliendile võimalikult täpselt presenteeritud. Küll aga valguse ja resolutsiooni erinevused erinevates ekraanides võivad mõjutada toodete värvuse ja materjali taju võrreldes tegeliku värvuse ja materjaliga. Veebipoe omanik ei saa vastutada visuaalsete tingimuste eest, mida eespool kirjeldati. Lisaks on paljud tooted käsitöö, mis tähendab, et võib esineda kergeid erinevusi Veebipoes kuvatul ja füüsilisel tootel. Siiski mitte mingil juhul ei erine füüsiline toode oluliselt Veebipoes kuvatavast tootest.

3. Küpsised

3.1. Veebipood alldesign.ee kasutab küpsised, et pakkuda külastajatele mugavamat ja lihtsamat kasutajakogemust.

3.2. Küpsised on väiksed tekstifailid, mis kujutavad endast sisuliselt väikseid andmeplokke, mis saadetakse veebilehtede külastamisel määratud domeenile iga kord, kui kasutaja teeb sinna päringu. Küpsised võivad toimida veebilehe mäluna, võimaldades veebilehel arvutit korduvatel külastustel ära tunda. Lisaks asjaolule, et küpsised aitavad veebilehel meelde jätta kasutaja eelistusi ja kohandada esitatavaid reklaame kasutajale sobilikeks, võib brauser küpsiste kasutamise lubamisel meelde jätta ka isiku kasutajanime ja salasõna.

3.3. Küpsiste kategooriad:

• Sessiooniküpsiseid ehk ajutised küpsised – kasutatakse iga kord, kui meie veebilehte külastad ja need kustutatakse pärast veebilehitseja sulgemist. Ajutisi küpsiseid kasutatakse näiteks võrgulehe keelevaliku, ostukorvi sisu meelde jätmiseks.

• Püsivad küpsised jäävad kasutaja seadmesse alles ka pärast veebilehe sulgemist. Püsivatel küpsistel on erinev aegumisperiood ning mõned neist jäävad kasutaja seadmesse päevadeks, kuudeks või isegi aastateks. Püsivaid küpsiseid kasutatakse näiteks kasutaja eelistuste meelde jätmiseks ning kasutajanime ja parooli salvestamiseks, et kasutaja ei peaks iga külastusega uuesti sisse logima.

• Kolmandate osapoolte küpsised, mis, mis on sisu pakkumise, statistika kogumise ja reklaami näitamise eesmärgil. Kolmandate osapoolte privaatsuspoliitika ja tingimustega on võimalik tutvuda küpsise tootja lehel.

3.4. Veebipoe küpsised võimaldavad näha külastajate arvu erinevatel aegadel, milliseid brausereid ja operatsioonisüsteeme kasutatakse ning millised on kõige populaarsemad tooted. See informatsioon võimaldab parandada Veebipoe kasutamist ning muuta see turvalisemaks ning asjakohasemaks. 

3.5. Kasutaja saab kustutada seadmesse salvestatud küpsised ja ennetavalt vältida küpsiste salvestamist tema seadmesse. Selleks tuleb kasutajal muuta veebilehitseja privaatsusseadeid. Täpsemalt juhised leiab veebilehitseja kasutusjuhendist.

3.6.Küpsiste kohta saab rohkem teavet veebilehtedelt: www.allaboutcookies.org ja http://youronlinechoices.com/ee 

4. Tellimuse vormistamine

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

• Pangalingi  kaudu maksed Eesti, Läti, Leedu ning Soome elanikele.

• Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay and Liisi ID

• Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

• Leedu pangalingid: Swedbank, SEB and Luminor

• Läti pangalingid: SEB, Citadele and Luminor

• VISA, MasterCard and Maestro kaardimakseid aktsepteeritakse ülemaailmselt.

Maksekeskus AS on Eesti Post AS (Omniva) tütarettevõtte ja kuulub Eesti Finantsinspektsiooni järelevalve alla.

5. Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Siseriiklikud tellimused saadetakse Omniva or Smartpost pakiautomaadi teenusega. Valikus on ka ise kaubale järele tulemine poodi Gate21 aadressiga Viru 21, 10148 Tallinn. Ise järgi tulles valmistatakse kaup ette 32 tunni jooksul alates kauba ostmisest, Klienti teavitatakse, kui kaup on järele tulemiseks valmis. Lühiajaline parkimine on läheduses olevatel tänavatel 15 minutit tasuta. 

Soome tellimused saadetakse Smartposti pakiteenusega või Omniva postiteenusega, millel on jälgimisnumber ja kohaletoimetamise kinnitus.

Teised Euroopa tellimused saadetakse Omniva postiteenusega, millel on jälgimisnumber ja kohaletoimetamise kinnitus.

Ülejäänud maailma tellimused saadetakse Omniva postiteenusega, millel on jälgimisnumber ja kohaletoimetamise kinnitus.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine alates 5st tööpäevast kuni 3-4 nädalani.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul, kuid üldiselt saadetakse kaubad välja 3 tööpäeva jooksul.

Saatmiskulud

Eesti Smartpost €2.50

Eesti Omniva €3.60

Soome Smartpost €11.40

Läti ja Leedu Omniva €9.30

Europa (välja arvatud UK) Omniva tähitud saadetis €15

Ülejäänud maailm Omniva €25 tähitud saadetis

 

6. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Kui kaupa on kasutatud või tagastatud erinevas pakendis, ei pea Osta Targalt OÜ raha tagastama.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Osta Targalt OÜl õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: ning saata see e-posti aadressile in**@al*******.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode)

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile in**@al*******.ee või helistada telefonil: +372 56500792.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

(Summary of key points in English)

 

General

1.1. These Terms and Conditions (hereinafter: Terms) regulate the legal relationships between Osta TargaltOÜ, registry code 11485851, Uus 10-3, Tallinn 10111 Estonia (hereinafter: Trader) and the person making a purchase (Customer) in the sales environment of www.alldesign.ee (hereinafter: e-shop).
1.2. In addition to these Terms, the legal relationships arising from the purchase of products in the e-shop are regulated by the laws of the Republic of Estonia.
1.3. The Trader reserves the unilateral right to change and improve the Terms in the environment of the e-shop. The Customer is subject to Terms and prices valid at the time of the transaction, which the Customer has to become familiar with, agree to and perform by making a corresponding confirmation mark. Before accepting the Terms, the Customer can save or print the Terms for reproduction.

Payments

Payments at alldesign.ee are processed with Maksekeskus services:

  • Bank link payments for residents of Estonia, Lithuania, Finland and Latvia
  • Estonian bank links: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay and Liisi ID
  • Finland bank links: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Lithuanian bank links: Swedbank, SEB and Luminor
  • Latvian bank links: SEB, Citadele and Luminor
  • VISA, MasterCard and Maestro card payments are accepted globally

Maksekeskus AS is a subsidiary company of Eesti Post AS (Omniva) and under the supervision of the Estonian Financial Supervision Authority.

Shipping

The purchaser bears the shipping cost and the respective price information is displayed next to the shipping method.

Domestic orders are shipped via Omniva or Smartpost parcel service.

European orders are shipped via Omniva mail service with tracking and delivery confirmation.

All shipments within Estonia generally arrive at the destination specified by the purchaser within 3-7 business days of the date of entry into force of the contract of sale. International orders can take from 5 working days up to 3-4 weeks.

We have the right to ship goods in up to 45 calendar days in exceptional cases, although generally orders are dispatched within 3 business days.

Shipping Charges

Estonia Smartpost Locker Flat Rate €2.50

Estonia Omniva Locker Flat Rate €3.60

Finland Smartpost Locker Flat Rate €11.40

Baltics Omniva Locker Flat Rate €9.30

Europe (excluding UK) Omniva Tracked Shipping Flate Rate €15

Rest of the World Omniva Flate Rate €25 Tracked Shipping

Returns

After receiving the order, the purchaser has the right to withdraw from the contract entered into with the e-store within 14 days.

The right of withdrawal does not apply if the purchaser is a legal person.

To exercise the 14-day right of withdrawal, you must not use the ordered goods in any way other than is necessary to ensure the nature, characteristics and functioning of the goods in the same way you would be allowed to test the goods in an actual store.

The goods should not be used and in original package. If the product has been used or has been returned in different package then Osta Targalt OÜ does not have to return the money.

If the goods have been used for any purpose other than is necessary to ensure the nature, characteristics and functioning of the goods, or if there are any signs of use or wear and tear, the online store has the right to lower the amount returned in accordance with the decrease in the value of the goods.

To return the goods, you must submit a declaration of withdrawal (the form for which can be found here: declaration of withdrawal) to the e-mail address  in**@al*******.ee  within 14 days of receiving the goods.

The purchaser shall bear the cost of returning the goods, except in cases where the reason for the return lies in the fact that a refundable product does not comply with the order (e.g. a wrong or defective product).

The purchaser must return the goods within 14 days of the submission of the declaration of withdrawal or submit evidence that they handed over the goods to the carrier within the aforementioned period.

Upon receiving the returned goods, the online store shall return to the purchaser, immediately but no later than after 14 days, all of the payments received from the purchaser based on the contract.

The online store has the right to refuse to make the refund until the goods being returned are received or until the buyer has provided proof of returning the products, whichever occurs first.

If the buyer has clearly chosen a different form of shipment than the cheapest usual form of shipment offered by the online store, the store is not required to compensate the cost exceeding the usual shipping cost.

The online store has the right to withdraw from the sale and demand that the goods be returned by the purchaser if the marked price of the goods in the online store is significantly lower than the market price of the goods due to an error.

Defective goods

The online store is not responsible for the non-compliance of goods sold to a purchaser with the terms and conditions of the contract or for deficiencies which already existed at the time of delivery.

The online store is not liable for any defects arising after delivering the goods to the purchaser.

If goods bought from the online store have defects for which the online store is responsible, the online store will repair or replace the defective goods. If the goods cannot be repaired or replaced, the online store shall return to the purchaser all of the payments involved in the contract of sale.

The online store will respond to the consumer´s complaint in written form or in a form that enables written reproduction within 15 days.

Scroll to Top